مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-28سياسي

اسم رمز « انتخابات تناسبی » در تهران


انتخابات تناسبی ، اسم رمز یک چنین عملیاتی است که باعث می شود حادثه تلخ انتخابات مجلس سال 94 و پیروزی یکپارچه لیست امید در انتخابات های آینده تکرار نشود.

- به همین دلیل و به رغم مخالفت شورای نگهبان با ایده انتخابات تناسبی، نمایندگان اصولگرای مجلس، پای خود را در یک کفش کرده اند که خواستار تحقق این ایده هستند.

اعتماد نوشت: انتخابات تناسبی نام آخرین تلاش هایی است که مجلس یازدهم برای ترسیم رویکرد های انتخاباتی کشور در پیش گرفته است؛ تلاش هایی که برخی تحلیلگران معتقدند، نمایندگان مجلس برای روز های فترت از قدرت برنامه ریزی کرده اند تا سهمی (هر چند اندک) از مسوولیت و قدرت را در اختیار داشته باشند.

اصولگرایان به خوبی می دانند حتی اگر فضای کنشگری سیاسی به طور نسبی هم گشوده شود و ایرانیان برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجاب شوند، دیگر امکان و فضایی برای حضور در عرصه های انتخابی قدرت، برای آن ها نمی ماند؛ به همین دلیل از همین امروز به دنبال ایجاد فرصت هایی برای نباختن کامل قافیه به رقبا هستند.

  انتخابات تناسبی، اسم رمز یک چنین عملیاتی است که باعث می شود حادثه تلخ انتخابات مجلس سال 94 و پیروزی یکپارچه لیست امید در انتخابات های آینده تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسم رمز « انتخابات تناسبی » در تهران

اسم رمز « انتخابات تناسبی » در تهران