مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-03ورزشي

احتمال محرومیت دروازه بان تیم ملی به دلیل فسخ با پرسپولیس!


فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به احتمال فراوان تبعات سنگینی برای وی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از ارسال 2 نوتیس به پرسپولیس امروز با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

البته با توجه به دستورالعمل نقل و انتقالاتی که به تازگی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مصوب شده است، این اقدام دروازه بان تیم ملی ممکن است تبعات سنگینی برایش داشته باشد.

2 روز قبل علی خطیر، عضو  کارگروه تدوین و شفاف سازی سقف بودجه و مشاور عالی رییس فدراسیون فوتبال در نشستی خبری عنوان کرد: قوانین فیفا که به بازیکن اجازه می دهد در صورتی که 2 ماه حقوقش را دریافت نکند، می تواند قرارداد خود را با باشگاه فسخ کند، مربوط به بازیکنان و مربیان بین المللی است نه بازیکنان و مربیان داخلی (بطور مثال قوانین نقل و انتقالاتی فیفا در لیگ اسپانیا شامل بازیکنان و مربیان اسپانیایی نمی شود بلکه شامل مربیان و بازیکنان غیر اسپانیایی می شود؛ در مقابل بازیکنان و مربیان اسپانیایی در لیگ اسپانیا شامل قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال اسپانیا می شوند ).

مشابه همین، قوانین نقل و انتقالاتی فیفا نیز در لیگ ایران شامل بازیکنان و مربیان خارجی تیم ها خواهد شد و بازیکنان و مربیان ایرانی باید از قوانین نقل و انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال محرومیت دروازه بان تیم ملی به دلیل فسخ با پرسپولیس!

احتمال محرومیت دروازه بان تیم ملی به دلیل فسخ با پرسپولیس!