مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-01سياسي

نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری رونمایی می شود


مراسم رونمایی از نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران برگزار می شود.

- در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران؛ نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری رونمایی می شود مراسم رونمایی از نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری کشور در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران برگزار می شود.

دکتر محمد حسن زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که پارک های علم و فناوری ایران بر پایه میزان رؤیت پذیری ارزیابی و رتبه بندی شده اند، گفت: از نتایج این ارزیابی ها روز سه شنبه، 13 تیر ماه 1402 در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران رونمایی خواهد شد.

وی با بیان این که تأثیرگذاری پارک های علم و فناوری در زیست بوم علم، پژوهش، فناوری و نوآوری همواره آسان نیست و وابسته به مسائل گوناگونی است، اظهار کرد: یکی از این مسائل، بی تردید، آن است که فعالیت ها و دستاوردهای پارک های علم و فناوری از سوی ذی نفعان گوناگون؛ از پژوهشگران گرفته تا کارفرمایان، سرمایه گذاران، سیاست گذاران و عامه مردم دیده شود.

رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با تاکید بر اهمیت رؤیت پذیری، خاطر نشان کرد: امروزه یافتن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری رونمایی می شود

نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری رونمایی می شود