مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-26سياسي

اجرای طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط»/150 کانون مجری طرح شدند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی از اجرای طرح اوقات فراغت تحت عنوان «مسجد، کانون نشاط» از تیرماه در استان خبر داد.

- ارومیه - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی از اجرای طرح اوقات فراغت تحت عنوان مسجد، کانون نشاط از تیرماه در استان خبر داد.

محسن رضایی در گفتگو با فعالیت های فرهنگی، هنری و مسجدی تحت شعاع قرار گرفت اما با اتمام بحث این بیماری، برنامه ریزی تابستانی و اجرای طرح های تحت عنوان غنی سازی اوقات فراغت یکی از دغدغه های بسیار مهم برای رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان است و اهمیت ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی طرح اوقات فراغت مسجد، کانون نشاط را از اسفندماه سال 1401 شروع کردیم، افزود: احصا و سطح بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اولین گام در این راستا بود و از بین هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری که در مساجد استان فعال هستند به سه سطح یک، دو و سه سطح بندی انجام گرفته است و ویژگی اصلی انتخاب کانون ها در این سطوح فعالیت و حضور میدانی بوده است.

مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: رقم خوردن نهضت بازگشت به مسجد توسط خانواده ها، کودکان و نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، مهارت افزایی، احساس ارزشمند بودن، توجه به ارزش های معنوی، غنی سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط»/150 کانون مجری طرح شدند

اجرای طرح اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط»/150 کانون مجری طرح شدند