مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-13ورزشي

دانشجوی گیلانی غرق در مجنون


شهید والامقام سید سعید خرسندی، دانشجوی دانشکده شهید چمران رشت سرانجام پس از رشادت های فراوان در جبهه های نبرد حق علیه باطل در تاریخ 12 خرداد ماه 1367 در جزیره مجنون غرق شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید والامقام سید سعید خرسندی در تاریخ اول شهریور ماه 1347 در شهرستان در یک خانواده مومن و مذهبی در شهرستان رشت دیده به جهان گشود.

  او دوران کودکی را در دامن پر از لطف و محبت، پدر و مادر سپری کرد و با فرارسیدن دوران نوجوانی روزها در کارهای منزل به والدین کمک می کرد و شب ها نیز به درس خواندن می پرداخت.

  آقا سید سعید با توجه به علاقه فراوانی که به کسب علم و دانش داشت مقاطع تحصیلی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت ادامه تحصیل داد.

  وی علاقه فراوانی به افزایش معلومات، ورزش و هنرهای دستی داشت وجودش سرشار از عاطفه ایثار بود و همه اهالی محله همواره از همّت، تلاش و غیرت اش به نیکی یاد می کردند.

  آقا سید قصه ما با وجود داشتن خانواده ای متدیّن، زیربنای عقیدتی و مذهبی محکم و خلق و خویی محمّدی پسند داشت و حق طلبی و حقیقت جویی از صفات بارزش بود و چنین صفات و ویژگی هایی را در خود می پروراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی گیلانی غرق در مجنون

دانشجوی گیلانی غرق در مجنون