مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-30اقتصادي

توافق با مالکین برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از توافق بین سازمان ملی زمین و مسکن با مالکین حقیقی و حقوقی برای تامین کمبود زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از توافق بین سازمان ملی زمین و مسکن با مالکین حقیقی و حقوقی برای تامین کمبود زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهدی ملک ظهر جمعه 9 تیر 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان با توجه به کثرت اراضی جنگلی و کشاورزی با کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون زمین برای دو سال ابتدایی اجرای طرح در استان تامین شده و برنامه ریزی هایی برای تامین زمین دو سال باقیمانده انجام شده است، گفت: در این راستا اقدام به توافق با مالکین حقیقی و حقوقی کردیم تا از این مسیر کسری زمین را تامین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: اراضی داخل محدوده های شهری که در سنوات گذشته توسط شرکت تعاونی ها خریداری شده بود شناسایی و اقدامات موثری برای توافق با مالکین این زمین ها انجام شده است.

ملک ادامه داد: در جلسه ای که با حضور معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، نمایندگان چند شرکت تعاونی در استان حضور یافته و با بررسی موقعیت زمین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با مالکین برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان

توافق با مالکین برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان