مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-06ورزشي

اتخاذ تصمیمات مهم برای توسعه بخش های تخت و قلعه قاضی


تصمیمات خوبی در حوزه آب و راه بخش های تخت و قلعه قاضی گرفته شدو تداخلات در حوزه صدور اسناد زمین های کشاورزی و مسکونی مدیریت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه دکتر احمد مرادی، دکتر محمد آشوری تازیانی و دکتر منصور آرامی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی مدیران دستگاه های اجرایی استان ظهر امروز با حضور در بخش های تخت و قلعه قاضی، جلسات شورای اداری این دو بخش را به صورت مجزا برگزار و در خصوص مسائل و خواسته های مهم مردمی تصمیم گیری کرد.

  مهندس دوستی در جمع بندی برگزاری این 2 جلسه شورای اداری اظهار داشت: امروز توفیقی شد خدمت مردم شریف بخش های تخت و قلعه قاضی بودیم و جلسات شورای اداری این دو بخش مهم استان برگزار شد.

  وی افزود: در این جلسات مجزا تصمیمات خوبی در خصوص پروژه های مختلفی در حوزه آب و راه، ورزش و زمین های ورزشی نیمه تمام، آموزش و پرورش و ایجاد هنرستان های تخصصی و مدارس نیمه تمام گرفته و این پروژه ها تعیین تکلیف شد.

   نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، آبخیزداری، مخابرات و ارتباطات، طرح هادی روستایی در بسیاری از مناطق و ساماندهی رودخانه ها نیز مصوبات خوبی داشتیم که می تواند سبب توسعه این بخش ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تصمیمات مهم برای توسعه بخش های تخت و قلعه قاضی

اتخاذ تصمیمات مهم برای توسعه بخش های تخت و قلعه قاضی