مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-15سياسي

مدیر مرکز اسلامی آفریقا: «احمد قاسم» نه تنها فرزند آفریقا، بلکه فرزند اسلام بود


مدیر مرکز اسلامی آفریقا در پیامی درگذشت «احمد قاسم»، بنیانگذار جنبش انقلابی قبله را تسلیت گفت و او را نه تنها فرزند آفریقا که فرزند محور مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امام احمد قاسم، بنیانگذار جنبش انقلابی قبله درگذشت.

او از پیروان صدیق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود که تمام عمر خود را در مبارزه با بی عدالتی و ظلم سپری کرد.

سیدعبدالله حسینی، مدیر مرکز اسلامی آفریقا در پیامی درگذشت احمد قاسم را تسلیت گفت و او را یکی از نمادهای مبارزه در آفریقای جنوبی و حامی بزرگ مقاومت نامید.

متن این پیام به شرح ذیل است: احمد قاسم از نخستین سالی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرد، در برگزاری این مراسم در کیپ تاون همت گماشت و این تلاش تا آخرین سال حیات او ادامه یافت.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای اخیراً چفیه خود را برای امام احمد قاسم فرستادند و برای او در بستر بیماری  آرزوی سلامتی کردند.

دختر گرامی امام خمینی(ره)، زهرا مصطفوی با ارسال پیامی، او را یکی از نمادهای مبارزه در آفریقای جنوبی و حامی بزرگ مقاومت نامید.

احمد قاسم، مجاهد نجیبی بود که به مقاومت مسلحانه اسلامی علیه آپارتاید در آفریقای جنوبی اعتقاد داشت وسال های زیادی از عمر خود را در زندان سپری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مرکز اسلامی آفریقا: «احمد قاسم» نه تنها فرزند آفریقا، بلکه فرزند اسلام بود

مدیر مرکز اسلامی آفریقا: «احمد قاسم» نه تنها فرزند آفریقا، بلکه فرزند اسلام بود