مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-20بين الملل

تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه


علاوه بر تحریم های اقتصادی علیه فدراسیون روسیه ، اتحادیه اروپا در پاسخ به آنچه «اقدامات بی ثبات کننده» روسیه علیه اوکراین می نامد، انواع مختلفی از اقدامات را انجام داده است.

- علاوه بر تحریم های اقتصادی علیه فدراسیون روسیه ، اتحادیه اروپا در پاسخ به آنچه اقدامات بی ثبات کننده روسیه علیه اوکراین می نامد، انواع مختلفی از اقدامات را انجام داده است.

شورای اتحادیه اروپا اعلام کرد، وزرای خارجی اتحادیه اروپا امروز پنج شنبه تصمیم گرفتند تا اقدامات محدودکننده ای که بخش های خاص اقتصاد فدراسیون روسیه را هدف قرار می دهد، برای شش ماه دیگر و تا 31 ژانویه 2024 تمدید کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت سوفیا گلوب، در این بیانیه شورای اتحادیه اروپا آمده است: تحریم های مذکور که اولین بار در سال 2014 در پاسخ به اقدامات روسیه که اوضاع اوکراین را بی ثبات کرد ارائه شد، از فوریه 2022 به طور قابل توجهی در پاسخ به تجاوز نظامی بی پروا و غیرقانونی روسیه علیه اوکراین گسترش یافت.

  آنها در حال حاضر شامل طیف گسترده ای از اقدامات از جمله محدودیت های تجاری، مالی، فناوری و کالاهایی با کاربرد دوگانه، صنعت، حمل و نقل و کالاهای لوکس می شوند.

  آنها همچنین ممنوعیت واردات یا انتقال نفت خام و برخی از فرآورده های نفتی از روسیه به اتحادیه اروپا، خروج چندین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه

تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه