مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05اقتصادي

سال گذشته 103 هزار اشتغال در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شد


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور از افزایش تسهیلات مشاغل خانگی کشور به رقم چهار هزار میلیارد تومان برای امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور از افزایش تسهیلات مشاغل خانگی کشور به رقم چهار هزار میلیارد تومان برای امسال خبر داد.

آزیتا همتیان در حاشیه بازدید از برج فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمایت جدی دولت سیزدهم از طرح توسعه مشاغل خانگی گفت: با حمایت های دولت سال گذشته شاهد رشد 200 درصدی در صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بودیم.

وی از صدور 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد و افزود: صدور این تعداد مجوز، اشتغال 103 هزار نفر را در کشور به دنبال داشته است.

وی رقم تسهیلات مشاغل خانگی را در سال گذشته سه هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان تسهیلات، 90 درصد توسط استان های مختلف جذب شده است.

همتیان گفت: باتوجه به استقبال خوب صورت گرفته از توسعه مشاغل خانگی، رقم تسهیلات این حوزه امسال افزایش چشمگیری داشته و به رقم چهار هزار میلیارد تومان رسیده که امیدواریم تمام این تسهیلات را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 103 هزار اشتغال در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شد

سال گذشته 103 هزار اشتغال در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شد