مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-18پزشكي

سختی کار در تعرفه گذاری خدمات پرستاری دیده نشده است


رییس نظام پرستاری اهواز با اشاره به اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت: در این تعرفه گذاری ارائه خدمات به بیمار تحت نظر با بیمار اینتوبه هیچ تفاوتی ندارد و هیچ سختی کاری در آن دیده نشده است.

- علیرضا گچ کوبان در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: آنچه در قالب تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا می شود تنها اسم تعرفه گذاری خدمات پرستاری را یدک می کشد.

وی افزود: از سال 1376 تاکنون تعرفه گذاری خدمات پزشکی با بیش از 5 هزار خدمت مختلف با کد مخصوص به هر خدمت اجرا می شود اما تعرفه گذاری خدمات پرستاری معادل تخت است نه خدمت یعنی اگر روزی بیماری روی تخت نباشد هیچ تعرفه ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

یعنی تعرفه گذاری خدمات پرستاری مانند کار یک مسافرخانه است که اگر مسافر نداشته باشد، هیچ چیزی به دست نمی آورد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این فرمولی که برای تعرفه خدمات پرستاری تدوین شده به گونه ای است که نه خودشان و نه من متوجه می شوم چه مبلغی را بابت چه خدماتی دریافت کرده ایم.

اکنون من نمی دانم پولی که گرفته ام بابت چه چیزی است؟ گچ کوبان گفت: من کارشناس تکنولوژی گردش خون در بیمارستان امام(ره) اهواز هستم اما تعرفه خدمات من که کار تخصصی انجام می دهم از کمک بهیاری که در همان بخش کار می کند کمتر است یعنی سختی کار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی کار در تعرفه گذاری خدمات پرستاری دیده نشده است

سختی کار در تعرفه گذاری خدمات پرستاری دیده نشده است