مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-26سياسي

غیبت وزیر جدید آموزش و پرورش برای به جا آوردن حج


طبق اطلاعات منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی؛ وزیر جدید این وزارتخانه به سفر حج رفته است اما در غیاب او، ساماندهی امور این وزارتخانه که در ماه های اخیر با چالش های بسیاری همراه بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر جدید آموزش و پرورش، 9 خرداد امسال توانست با کسب رأی اعتماد از مجلس راهی وزارت آموزش و پرورش شود.

او در حالی سکان وزارت آموزش و پرورش را به دست گرفت که این وزارتخانه پس از اتفاقات اسفند 1401 و تأخیر در پرداخت حقوق معلمان در آستانه شب عید همچنین مسائل و چالش های رتبه بندی معلمان، روزهای پرتلاطمی را می گذراند.

در چنین فضایی، طبیعتاً وزیر تازه از راه رسیده آموزش و پرورش نیز با چالش هایی بسیاری مواجه است که نخستین مأموریت او برنامه ریزی و چاره اندیشی برای کاهش مشکلات و کاستن از التهاب فضاست.

مسائل و مشکلات رتبه بندی معلمان و نارضایتی برخی فرهنگیان، آغاز فصل ثبت نام مدارس و تکرار مشکلات هر سال و درگیری والدین، ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید و کمبود احتمالی معلم به ویژه در کلان شهرها، برگزاری دو آزمون استخدام آموزگار و دبیر و گزینش حجم زیادی از معلمان جدید الورود و دانشجو معلمان جدید، تغییر در ترکیب شورای معاونان و جابه جایی های احتمالی به ویژه در برخی معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت وزیر جدید آموزش و پرورش برای به جا آوردن حج

غیبت وزیر جدید آموزش و پرورش برای به جا آوردن حج