مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-23سياسي

سلامت دستگاه قضایی در اصلاح امور و آسیب های جامعه تاثیر دارد


امام جمعه موقت دهاقان با بیان این که سالم بودن قوه قضاییه تأثیر بسزایی در اصلاح مشکلات و آسیب های موجود در جامعه دارد گفت: مسؤولان دستگاه قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام سید روح الله موسوی امام جمعه موقت دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با اشاره به فرارسیدن اعیاد دهه ولایت اظهار داشت: انتظار می رود بخشی از قربانی روز عید قربان برای اطعام عید غدیر در نظر گرفته شود چرا که اطعام غدیر برکات و ثواب زیادی را خواهد داشت.

  وی ادامه داد: کمیته امداد، مراکز خیریه و فرهنگی اطعام غدیر را برای جامعه هدف خواهند داشت، افرادی که قصد دارند در این امر خیر سهیم باشند می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز تحویل بدهند.

  موسوی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه بیان کرد: از تلاش ها و پیگیری های دستگاه قضایی و مجموعه های وابسته به آن در راستای برخورد با مجرمان و همچنین برقراری عدالت کمال تشکر و قدردانی را داریم، امیدواریم دستگاه قضایی نهایت تلاش خود را در جهت تحقق وظایف خود انجام دهد.

  امام جمعه موقت دهاقان با تأکید بر این که باید افراد سالم و کارآمد در دستگاه قضایی قرار بگیرند افزود: قضاوت کردن بسیار موضوع حساسی است و نباید خطایی در آن صورت بگیرد، دخالت در امور قضایی نیز اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دستگاه قضایی در اصلاح امور و آسیب های جامعه تاثیر دارد

سلامت دستگاه قضایی در اصلاح امور و آسیب های جامعه تاثیر دارد