مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24سياسي

اجرای طرح بازگشت به سنگر برای سربازان فراری اجرا می شود


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه سربازان فراری در صورت مراجعه و نداشتن سابقه کیفری مؤثر از اضافه خدمت معاف خواهند بود، - ایسنا/اردبیل رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه سربازان فراری در صورت مراجعه و نداشتن سابقه کیفری مؤثر از اضافه خدمت معاف خواهند بود، افزود: برای تسریع در فرآیند رسیدگی و همچنین کاهش هزینه ها جلسات دادگاههای رسیدگی به جرم متهمان نظامی بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

بهروز میرعلیزاده، 3 تیر در نشست خبری با اذعان بر اینکه در بستر امنیت سایر شئون زندگی معنا می یابد و نیروهای مسلح بازوی اجرایی دستگاه قضایی در برقراری نظم می باشند، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی باید از ارتکاب هرگونه جرم و تخلف مصون بمانند.

وی با اشاره به اینکه منطبق با قوانین بین المللی و اصل 172 قانون اساسی کشور رسیدگی به جرایم و تخلفات نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی در صلاحیت دادسرای قضایی است، افزود: صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری در پنج بند ابلاغ و رسیدگی به جرایم ضابطین قضایی تحت تولیت این سازمان قرار گرفت.

میرعلیزاده ادامه داد: رسیدگی به جرایم مرتبط با سلاح و مهمات، جرایم یگان های حفاظت دستگاههای دولتی، جرایم بازنشستگان نیروهای مسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازگشت به سنگر برای سربازان فراری اجرا می شود

اجرای طرح بازگشت به سنگر برای سربازان فراری اجرا می شود