مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-07فرهنگي

همایش بزرگداشت صد سالگی تئائر خلخال برگزار شد


به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خلخال همایش بزرگداشت صد سالگی تاریخ تئاتر خلخال با عنوان صد سال حضور در صحنه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم نظری بقا، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت صد سالگی تئاتر خلخال با اشاره به قدمت یک صد ساله تئاتر از شهر خلخال و مثبت ارزیابی نمودن اقدامات شایسته فرهنگ تئاتر در خلخال اظهار کرد: تئاتر نیازمند حمایت مردم است و انشاالله شاهد اتفاقات خوب و خلق آثار خوب هنری در زمینه تئاتر در خلخال خواهیم بود و آنچنان که پیشینه این هنر در خلخال موجود واستعداد آن وجود دارد از فعالان حوزه تئاتر خلخال حمایت خواهیم کرد و تجهیزات لازم برای فعالان این عرصه فراهم خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره تئاتر ترکی آذری با محوریت و میزبانی استان اردبیل در سال آینده خبر داد و گفت: بخشی از این جشنواره تئاتر نیز فضای خوبی برای معرفی تئاتر شهرستان ها خواهد بود.

سالن اختصاصی نمایش در خلخال احداث می شود امیر رجبی، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از فعالان عرصه تئاتر در خلخال و توجه مسوولان شهرستان خلخال به این امر مهم اظهار کرد: اهمیت این رویداد از این جا معلوم بود که ما در این همایش چندین نسل تئاتر خلخال را از گذشته تا حال را در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگداشت صد سالگی تئائر خلخال برگزار شد

همایش بزرگداشت صد سالگی تئائر خلخال برگزار شد