مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-04حوادث

کشف بیل های مکانیکی قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف دو بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 300 میلیارد ریال در یکی از گمرکات استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبربیان داشت: ماموران پلیس گمرک استان در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی و  کنترل مسیر، به یک دستگاه خودروکشنده حامل دو دستگاه بیل مکانیکی مشکوک و دستور توقف دادند.

    وی افزود: خودرو مذکور متوقف و با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی از طرف راننده ،قاچاق بودن محموله برای مأموران محرز وکامیون به همراه بیل های مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

    فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 300 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر وبا تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

    این مقام ارشد انتظامی استان در پایان  خاطرنشان کرد: پلیس طبق وظیفه ذاتی خود با هرگونه بی قانونی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد و با توجه به اشراف پلیس؛ در هیچ نقطه از استان جای امنی برای قاچاقچیان وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیل های مکانیکی قاچاق در هرمزگان

کشف بیل های مکانیکی قاچاق در هرمزگان