موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:132023-07-12بين الملل

دستور پارلمان کویت برای تحریم کالاهای کشورهای اهانت کننده به قرآن


منابع خبری از دستور مجلس الامه کویت (پارلمان) برای تحریم کالاهای کشورهای اهانت کننده به قرآن کریم خبر دادند.

- منابع خبری از دستور مجلس الامه کویت (پارلمان) برای تحریم کالاهای کشورهای اهانت کننده به قرآن کریم خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، پارلمان در بیانیه ای اعلام کرد که دستوراتی را به وزارت بازرگانی این کشور برای جلوگیری از فروش کالاهای تولید شده توسط کشورهایی صادر کرده است که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می دهند.

مجلس الامه کویت همچنین به این وزارتخانه دستور داد که صادرات کویت به کشورهایی که اجازه نقض اصول و مبانی دین اسلام را می دهند و از نقض کنندگان نیز حمایت می کنند، جلوگیری کند.

در این بیانیه همچنین آمده است که وزارت اطلاع رسانی نیز باید علیه رسانه ها و برنامه هایی که اهانت به دین اسلام را بازتاب می دهند، اقدام کند.

این درحالی است که کابینه کویت سه شنبه و در راستای واکنش ها به اهانت به قرآن کریم در سوئد؛ سازمان متولی چاپ و نشر قرآن کریم را مامور چاپ 100 هزار نسخه از قرآن به زبان سوئدی و توزیع آن در این کشور اروپایی کرده است.

خبرگزاری کویت در این باره اعلام کرد که این اقدام در چارچوب تاکید بر اشاعه ارزش های اسلامی و همزیستی میان تمام انسان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پارلمان کویت برای تحریم کالاهای کشورهای اهانت کننده به قرآن

دستور پارلمان کویت برای تحریم کالاهای کشورهای اهانت کننده به قرآن