مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-03پزشكي

دربحث سلامت خط قرمز ما، کیفیت آموزش است


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از اهداف ما برای کل کشور و به ویژه مناطق محروم، استفاده از نیروهای بومی است و در واقع تنها راه برون رفت کشور از معضل کمبود نیروی متخصص و پزشک، - معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از اهداف ما برای کل کشور و به ویژه مناطق محروم، استفاده از نیروهای بومی است و در واقع تنها راه برون رفت کشور از معضل کمبود نیروی متخصص و پزشک، جذب نیروی بومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقری فرد در سفر به استان هرمزگان و شهرستان میناب با بیان اینکه آموزش، شاخص توسعه پایدار و عامل پیشرفت هر کشور است، خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی مردم این منطقه، دغدغه آموزشی است که این موضوع، نشان دهنده شعور و فهم بالای مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به وسعت و گستردگی جمعیت میناب، گفت: در شهرستان میناب ظرفیت ارتقای دانشکده بهداشت به دانشکده علوم پزشکی وجود دارد.

دکتر باقری فرد با تاکید بر این نکته که دربحث سلامت خط قرمز ما، کیفیت آموزش است، بیان کرد: هر فرد درحیطه کاری خود باید تعهد و مسئولیت اجتماعی داشته باشد و به نیازهای مردم پاسخ دهد .

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به ارزیابی و بازدید میدانی از شهرستان میناب افزود: شهرستان میناب این ظرفیت را دارد که دارای یک دانشکده مستقل باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربحث سلامت خط قرمز ما، کیفیت آموزش است

دربحث سلامت خط قرمز ما، کیفیت آموزش است