مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12اقتصادي

بیمارستان دولتی نوشهر از کمبود پرستار رنج می برد


سرپرست بیمارستان شهید بهشتی نوشهرگفت: در حال حاضر تنها بیمارستان دولتی نوشهر از کمبود 15 پرستار رنج می برد و در آزمون استخدامی جدید سهمیه ای برای نوشهر در نظر گرفته نشده است.

- ایسنا/مازندران سرپرست بیمارستان شهید بهشتی نوشهرگفت: در حال حاضر تنها بیمارستان دولتی نوشهر از کمبود 15 پرستار رنج می برد و در آزمون استخدامی جدید سهمیه ای برای نوشهر در نظر گرفته نشده است.

دکتر شهرام حسین زاده امروز 21 تیرماه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه سه ماهه نخست امسال 22 هزار نفر به اورژانس بیمارستان دولتی نوشهر مراجعه کرده اند و این میزان رکورد تعداد مراجعه کنندگان را شکست، اظهار کرد: بیمارستان دولتی نوشهر 140 هزار جمعیت این شهرستان را تحت پوشش دارد، با توجه به جمعیت شناور در تعطیلات مجبور هستیم به نزدیک یک میلیون نفر خدمات رسانی کنیم.

وی با اینکه در سال 1400 حدود 45 هزار نفر به اورژانس مراجعه کردند و این میزان در سال قبل به بیش از 77 هزار نفر رسید، گفت: شمار بستری ها در سال قبل بیش از 6هزار نفر بوده است.

سرپرست بیمارستان نوشهر از افزایش مراجعه کننده به بیمارستان این شهرستان اشاره کرد وافزود: در سال گذشته 2 هزار فقره عمل جراحی در بیمارستان نوشهر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان دولتی نوشهر از کمبود پرستار رنج می برد

بیمارستان دولتی نوشهر از کمبود پرستار رنج می برد