مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-04سياسي

معلم خرید خدمتی فرقی با معلم رسمی ندارد


نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه معلم خرید خدمتی فرقی با معلم رسمی ندارد و به طور قطع برای حل مشکلاتشان با تمام توان پیگیری می کنیم، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه معلم خرید خدمتی فرقی با معلم رسمی ندارد و به طور قطع برای حل مشکلاتشان با تمام توان پیگیری می کنیم، گفت: کسانی که خدمت تدریس را در آموزش و پرورش انجام می دهند همه از نظر ما معلم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، هادی بیگی نژاد میزبان جمعی از معلمان طرح خرید خدمت ملایر بود و در گفت و گویی صمیمی و صریح، در جریان دغدغه های شغلی و مشکلات مربوط به تبدیل وضعیت آنها شرایط نامناسب شغلی این افراد قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه حفظ حرمت و کرامت معلمان چه خرید خدمتی باشند و چه رسمی، واجب است، به قول وزیر جدید آموزش و پرورش در جلسه رأی اعتماد مبنی برای حل مشکل تبدیل وضعیت معلمان طرح خرید خدمت اشاره کرد، گفت: حتما برای تحقق این وعده و حل مشکل معلمان خرید خدمت (هم در سح ملایر و هم در سطح کشور)، از وزیر آموزش و پرورش پیگیری و مطالبه کرده و مکاتبات لازم را در این مورد انجام می دهیم.

همچنین در این جلسه بیگی نژاد متعهد شد با پیگیری از مسئولان ارشد وزارتخانه آموزش و پرورش (در معاونت توسعه منابع) برای حضور در شهرستان ملایر، جلسه حضوری برای طرح مطالبات معلمان خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم خرید خدمتی فرقی با معلم رسمی ندارد

معلم خرید خدمتی فرقی با معلم رسمی ندارد