مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:472023-07-05اقتصادي

رشد 6 درصدی مصرف انرژی استان سمنان


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از رشد 6 درصدی مصرف انرژی این استان به نسبت سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کرمی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از رشد 6 درصدی مصرف انرژی این استان به نسبت سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه پیک بار استان سمنان به 560 مگاوات رسیده است، افزود: تنها راه عبور از تابستان سال جاری اقدامات بهینه سازی مصرف خواهد بود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: تاکنون اقداماتی نظیر جابه جایی بار در بخش صنایع، تعدیل روشنایی معابر، جلب همکاری مشترکین کشاورزی و خانگی و تغییر ساعات ادارات در حوزه شرکت توزیع برق استان برای پایداری شبکه به انجام رسیده است.

کرمی افزود: امیدواریم با همکاری تمامی مشترکین خصوصاً در بخش خانگی شاهد کاهش مصرف در بخش توزیع استان بوده و بتوانیم از ظرفیت مدیریت مصرف انجام شده به رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعتی کمک شایانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با انجام روش های نوین در حوزه هوشمندسازی شبکه برق، استفاده از تجهیزات اتوماسیون و پایش مشترکین پرمصرف توانسته ایم تا بخش زیادی از ناترازی تولید و مصرف را جبران نماییم و از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 درصدی مصرف انرژی استان سمنان

رشد 6 درصدی مصرف انرژی استان سمنان