مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-16سياسي

غرفه های جهاد تبیین طی ماه محرم در کرمانشاه برپا می شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ ارزش های اسلامی است، گفت: غرفه های جهاد تبیین طی ماه محرم در کرمانشاه برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست برنامه ریزی فرهنگی ماه محرم که با حضور مدیران عضو این ستاد در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ دین و ارزش های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تربیت نوجوانان و جوانان در این ماه باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، افزود: این استان دارای 370 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و تمام دستگاه های فرهنگی باید آموزش و پرورش را در امر تربیت همراهی کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به قیام امام حسین (ع)، تصریح کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) برای احیا امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و ماه محرم بهترین فرصت برای احیای این فریضه الهی است.

صحرایی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی باید به صورت ویژه در این ایام پیگیری و انجام شود، گفت: برپایی غرفه های جهاد تبیین در ایام ماه محرم در نقاط مختلف شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته و پاسخگوی شبهات مردم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های جهاد تبیین طی ماه محرم در کرمانشاه برپا می شود

غرفه های جهاد تبیین طی ماه محرم در کرمانشاه برپا می شود