مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-27سياسي

دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری پای کار رشد تولید


رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری گفت: گره گشایی از مشکلات حوزه تولید و اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و امیدواریم که با همراهی و همکاری سایر نهادها بتوانیم در حل و فصل مشکلات مجموعه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان به کارخانه نساجی حجاب شهرکرد رفتند و از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

محمد رزم، رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: در راستای تحقق شعار سال، دستگاه قضایی خود را موظف به حمایت از تولید داخلی، رفع موانع و رشد تولید می داند.

وی حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی را جزو سیاست های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود دستگاه قضا به حوزه تولید این نهاد در قالب تشکیل ستادهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری برای رفع موانع کسب و کار، اشتغال زایی و احیای واحدهای تولیدی تلاش می کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری گره گشایی از مشکلات حوزه تولید و اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و امیدواریم که با همراهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری پای کار رشد تولید

دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری پای کار رشد تولید