مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27بين الملل

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با افراد معترض به اصلاحات قضایی


صدها معترض به اصلاحات قوانین قضایی در اراضی اشغالی فلسطین، صبح امروز (سه شنبه)، تظاهرات بر پا کردند و پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن ها از گاز فلفل استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال اصلاحات قضایی در قوانین قضایی این رژیم، صد ها شهرک نشین، صبح امروز (سه شنبه)، مقابل خانه یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تظاهرات بر پا کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو به فاصله کمی پس از روی کار آمدن، در تاریخ چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای اصلاح نظام قضایی این رژیم ارائه کرد که با اعتراضات گسترده مواجه شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سال هاست که به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد و بنا دارد با آنچه آن را اصلاحات قضایی نامیده، پرونده خود را مختومه کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص ، صبح امروز، گزارش داد که افراد معترض به اصلاحات قضایی ورودی های خیابان منتهی به خانه وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در مودیعین (مرکز فلسطین اشغالی) با سیم های خاردار و آتش زدن لاستیک مسدود کردند.

همزمان با تشدید تظاهرات مقابل خانه لوین، پلیس رژیم صهیونیستی با شهرک نشینان وارد درگیری شد و کار به ضرب و جرح کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با افراد معترض به اصلاحات قضایی

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با افراد معترض به اصلاحات قضایی