مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-13سياسي

مازندران در صادرات محصولات کشاورزی فاقد زیرساخت مناسب است


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مازندران در صادرات محصولات کشاورزی فاقد زیرساخت مناسب است و باید برای ارزآوری بیشتر توسط کشورهای همسایه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار وزیر جهادکشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: مازندران لنگرگاه تولید موادغذایی کشور است و در تولید طیور، گوشت قرمز و آبزیان، لبنیات قطب تولید هستیم و انتخاب مازندران توسط وزیر جهادکشاورزی برای بازدید و سفر بیانگر اهتمام ویژه به این بخش است.

وی افزود: امیدواریم این سفر در اعیاد اسلامی و تقارن با ایام مبارک و در آستانه ورود به ماه محرم، منشأ خیر، به برکت خون شهدا و امام حسین(ع) باشد.

* خرید تضمینی گندم و برنج، کشاورزان را دلگرم می کند نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم با تبریک روز مباهله و اعیاد گذشته و بزرگداشت ماه محرم الحرام در سخنانی گفت: از حضور وزیر جهادکشاورزی قدردانی داریم که اولین سفر استانی خود را از مازندران شروع کردند.

محمدی لایینی اظهار کرد: روزگاری مازندران قطب کشاورزی بود اما حالا با توجه به مشکلات بخش کشاورزی، باید نگاه دقیق تری به این بخش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در صادرات محصولات کشاورزی فاقد زیرساخت مناسب است

مازندران در صادرات محصولات کشاورزی فاقد زیرساخت مناسب است