مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-15اقتصادي

ناکام ماندن کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی از بوشهری ها


رییس پلیس فتا بوشهر از برگشت بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان وجوه کلاهبرداری شده از شهروندان بوشهری از ابتدای سال جاری تاکنون به حساب مال باختگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی، رییس پلیس فتا بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان وجوه کلاهبرداری شده از شهروندان بوشهری به حساب آنان با پیگیری پلیس و همکاری مراجع قضایی بازگشت داده شده است.

وی افزود: با اقدامات شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان و هماهنگی قضایی، یک میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه مالباختگان در حین انتقال توسط کلاهبرداران، در حساب های آنان مسدود و از سرقت وجوه جلوگیری شده و در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز با ردگیری سرنخ های دیجیتال مجرمانه، به حساب مالباختگان بازگردانده شد.

  این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه به رغم آموزش ها، هشدارها و توصیه های پلیس فتا که با همکاری رسانه ها بصورت مستمر و به اشکال مختلف اطلاع رسانی می شود، باز هم شاهد هستیم که تعدادی از شهروندان همچنان با سهل انگاری و کم دقتی، فریب کلاهبرداران سایبری را خورده و بر روی لینک هایی با منابع ناشناس، کلیک کرده یا وارد درگاه های بانکی جعلی شده و همه یا بخشی از سرمایه خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ماندن کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی از بوشهری ها

ناکام ماندن کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی از بوشهری ها