مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-04اقتصادي

سفره پارچه ای جایگزین نایلون در نانوایی های شهر یزد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص مضرات کیسه های نایلونی برای سلامت انسان بخصوص هنگام خرید نان، - ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص مضرات کیسه های نایلونی برای سلامت انسان بخصوص هنگام خرید نان، سفره های پارچه ای نان بین شهروندان توزیع شد.

محمد رضا برزگر در خصوص جزییات این طرح گفت: زباله های پلاستیکی هم اکنون یکی از معضلات جدی در مدیریت پسماندها می باشند که به علت تولید انبوه و ارزانی متاسفانه میزان استفاده از آن بسیار افزایش پیدا کرده است.

وی هدف از اختصاص یک روز بنام روز جهانی بدون پلاستیک در دنیا را ارتقای سطح آگاهی انسان ها در زمینه خطرات بهداشتی و محیط زیستی استفاده از کیسه های پلاستیکی دانست و گفت: باید به طریقی فرهنگ سازی شود تا مردم در خریدهای روزانه خود از این کیسه ها کمتر استفاده کرده و بجای آن از کیسه های مقاوم پارچه ای یا دیگر کیسه های زیست تجزیه پذیر که آسیب کمتری برای محیط زیست دارند استفاده کنند.

برزگر افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در راستای آموزش شهروندی و ترویج فرهنگ روز بدون پلاستیک و استفاده از سفره های پارچه ای بجای کیسه نایلون در خرید نان، اقدام به توزیع سفره های خرید نان همراه با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره پارچه ای جایگزین نایلون در نانوایی های شهر یزد

سفره پارچه ای جایگزین نایلون در نانوایی های شهر یزد