مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-04سياسي

نماینده مجلس: معدن کاران به وظایف خود در قبال توسعه روستاها عمل کنند


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: معادنی که در جوار روستا قرار دارند، وظایف اجتماعی خود را در قبال توسعه و رونق روستا انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستاهای شهرستان میامی اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم که در حد توان و امکانات، مشکلات روستاها را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری ها و تلاش های جهادی استاندار سمنان و همراهی همه مسؤولان، مصوبات این جلسات اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: طی روزهای آینده جلسه ای با حضور مدیران حوزه معدن برگزار شود تا معدن کاران وظایف خود در قبال توسعه روستا در حوزه های موردنیاز را انجام دهند.

خانی گفت: معادنی که در جوار روستا قرار دارند، وظایف اجتماعی خود را در قبال توسعه و رونق روستا انجام دهند و ما نیز پیگیر حق و حقوق روستاییان در حوزه معادن هستیم.

وی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته برای بار دوم است که خدمت مردم عباس آباد رسیده ایم، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، اعتبارات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات عمرانی روستا تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: معدن کاران به وظایف خود در قبال توسعه روستاها عمل کنند

نماینده مجلس: معدن کاران به وظایف خود در قبال توسعه روستاها عمل کنند