مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:502023-06-24اقتصادي

فعالیت 47 هزار واحد صنفی مختلف در ایلام


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: 47 هزار واحد صنفی مختلف در قالب 120 اتحادیه و پنج اتاق اصناف در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رضا محمد رحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام عصر شنبه در مراسم روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت گفت: در حوزه اصناف 47 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه و پنج اتاق اصناف در استان مشغول با ترکیب 67 درصد آقایان و 33 درصد خانم ها مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از کل مجموع اشتغال در واحدهای صنفی استان 50 درصد در بخش خدمات هستند که همه این 50 درصد در حوزه اصناف و بازار قرار دارند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تاکید کرد: 480 واحد با بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت و حدود 276 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 80 هزار میلیارد تومان در حال احداث است.

وی یادآور شد: تکمیل این واحدها و طرح های صنعتی از جمله ان جی ال دهلران، فولاد ایوان و ارغوان گستر در سال جاری و آینده نزدیک اثرات مثبتی برای استان در حوزه های تولید و اشتغال و کاهش بیکاری خواهد داشت.

محمدرحیمی بیان کرد: بزودی در سطح استان، تعدادی سرمایه گذاری جدید در راستای شعار سال ( افزایش تولید و مهار تورم ) آغاز می شود که ایجاد این طرح ها اشتغالزایی و افزایش تولید را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 47 هزار واحد صنفی مختلف در ایلام

فعالیت 47 هزار واحد صنفی مختلف در ایلام