مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-19پزشكي

پایان طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی


نظر به اهتمام وزارت بهداشت برای اجرای طرح سلامت خانواده از ابتدای شهریور طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی پایان می یابد.

- کرج- مدیرکل بیمه سلامت البرز گفت: نظر به اهتمام وزارت بهداشت برای اجرای طرح سلامت خانواده از ابتدای شهریور طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی پایان می یابد.

داوود زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظر به اهتمام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای اجرای طرح سلامت خانواده از ابتدای شهریور ماه سال جاری طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی (ایرانیان) پایان می پذیرد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به بیمه شدگان این صندوق کماکان تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و پرداختی هزینه به پزشکان همکار در این طرح نیز برابر قرارداد فی ما بین تا پایان مرداد ماه انجام خواهد شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان البرز تصریح کرد: ارائه خدمات به بیمه شدگان صندوق نظام ارجاع یک (مددجویان کمیته امداد) تا اطلاع بعدی به قوت خود باقی است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی (ایرانیان) در استان البرز تعداد 121 هزار نفر بیمه شده زیر پوشش قرار گرفته و تعداد 137 نفر از پزشکان استان در این طرح همکاری داشته اند که از همه آنها در جهت همکاری در اجرای طرح تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی

پایان طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی