مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:142023-07-03بين الملل

15 شرکت جهانی فعالیت خود را در شهرک های صهیونیست نشین متوقف کردند


15 شرکت جهانی بر مبنای قانون بین المللی ممنوعیت همکاری با شهرک های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی، فعالیت خود را در آنجا متوقف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، بانک اطلاعاتی به روز رسانی شده دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره شرکت ها و نهادهای تجاری که فعالیت های مرتبط با شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین را انجام می دهند، نشان داد که 15 شرکت از فهرست حذف شده اند و فعالیتشان را در اراضی اشغالی فلسطین متوقف کردند.

دفتر کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد از دو روز پیش فهرستی به روز شده از شرکت های بین المللی را که از کار در شهرک های صهیونیست نشین مستقر در کرانه باختری قدس اشغالی درآمد کسب می کنند، منتشر کرد و نشان داد که 15 شرکت فعالیت خود را در این شهرک ها متوقف کردند و از فهرست حذف شدند.

چندین شرکت و کارخانه اسراییلی فعال در شهرک ها و سرزمین های اشغالی پس از متحمل شدن خسارات سنگین یا کاهش درآمد و فروش درهای خود را بستند.

خالد العسیلی، وزیر اقتصاد ملی دولت تشکیلات خودگردان با استقبال از حذف نام 15 شرکت از فهرست بانک اطلاعاتی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت: این کمیساریا در فوریه 2020 اسامی 112 شرکت را منتشر کرد که در شهرک های صهیونیست نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شرکت جهانی فعالیت خود را در شهرک های صهیونیست نشین متوقف کردند

15 شرکت جهانی فعالیت خود را در شهرک های صهیونیست نشین متوقف کردند