مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-22اقتصادي

ناهماهنگی دستگاه ها باعث سقوط بورس شد/ دولت در صدد جلب اعتماد سرمایه گذاران باشد


ابراهیم بهادرانی، کارشناس اقتصادی درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره آشفتگی این روز های بازار سرمایه، گفت: بی برنامگی، ناهماهنگی های بین دستگاهی در بخش های کلان اقتصادی و بعضا ضعف مدیریت در این بازار موجب شده است تا بورس با بی ثباتی .

- یک کارشناس اقتصادی گفت: تصمیمات ناهماهنگ سازمان های دولتی منجر به عقب نشینی شاخص کل بازار سرمایه در روزهای اخیر شده است؛ این اتفاق نه تنها باعث بی اعتمادی سرمایه گذاران به این بازار می شود بلکه تبعات آن سایر بازارهای سرمایه گذاری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

ابراهیم بهادرانی، کارشناس اقتصادی درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره آشفتگی این روز های بازار سرمایه، گفت: بی برنامگی، ناهماهنگی های بین دستگاهی در بخش های کلان اقتصادی و بعضا ضعف مدیریت در این بازار موجب شده است تا بورس با بی ثباتی مواجه شود و سرمایه گذاران به دلیل تداوم سقوط شاخص امید چندانی به آینده این بازار نداشته باشند.

بهادرانی آشفتگی اخیر بازار سرمایه و سقوط شاخص ها را ناشی از افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها عنوان کرد و افزود: این موضوع باعث شد تا بازار سرمایه مسیر نزول را در پیش گیرد مسئله ای که در صورت عدم اصلاح قیمت ها قطعا پدیده ای ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی دستگاه ها باعث سقوط بورس شد/ دولت در صدد جلب اعتماد سرمایه گذاران باشد

ناهماهنگی دستگاه ها باعث سقوط بورس شد/ دولت در صدد جلب اعتماد سرمایه گذاران باشد