مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-07فرهنگي

هشدار رضا فیاضی برای جلوگیری از باندبازی در یک صندوق


رضا فیاضی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران حاضر به فعالیت در سینمای کودک نیستند، تصریح کرد که باید جلوی باندبازی در حمایت های دولتی از سینمای کودک گرفته شود.

- رضا فیاضی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران حاضر به فعالیت در سینمای کودک نیستند، تصریح کرد که باید جلوی باندبازی در حمایت های دولتی از سینمای کودک گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه نیمی از اولین ماه تابستان گذشته اما هنوز فیلمی مناسب و جذاب برای کودکان و نوجوانان که تعطیلات شان هم با پایان امتحان ها از مدتی قبل آغاز شده، روی پرده سینماها نیست و حمایت نشدن آثاری که از سال قبل در این حوزه سینمای کودک اکران شدند -بویژه در بخش تبلیغات و مالی- بسیاری از هنرمندان فعال در این عرصه را ناامید کرده است.

بیشتر بخوانید: انتقاد سید جواد هاشمی از ایرادهای عجیب در این زمینه برنامه هایی برای حمایت از سینمای کودک طراحی شده ولی فعلا مشخص نیست نتیجه آن به کجا و به چه نوع آثاری می رسد.

رضا فیاضی که نقش هایی به یادماندنی در فیلم ها و سریال های مرتبط با کودکان بازی کرده و آنطور که خودش می گوید، هر متنی را می نویسد یا طرحی را می آورد، درباره کودک است، در این مورد بیان می کند: این روزها در تلویزیون برای ساختن کارهای کودکانه به ما می گویند اسپانسر بیاورید، در سینما هم به همین صورت شده است در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رضا فیاضی برای جلوگیری از باندبازی در یک صندوق

هشدار رضا فیاضی برای جلوگیری از باندبازی در یک صندوق