مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-23بين الملل

4 شرکت ایرانی با ادعای تولید و ارسال پهپاد به روسیه تحریم شدند


این تحریم ها شامل 87 سازمان و شرکت از جمله چهار شرکت ایرانی تولید کننده هواپیماهای بدون سرنشین ( پهپاد ) و ارسال آنها به روسیه می شود.

- این تحریم ها شامل 87 سازمان و شرکت از جمله چهار شرکت ایرانی تولید کننده هواپیماهای بدون سرنشین ( پهپاد ) و ارسال آنها به روسیه می شود.

شورای اتحادیه اروپا روز جمعه از تصویب یازدهمین بسته تحریمی و محدودیت های در نظر گرفته شده علیه اقتصاد روسیه و نهادهای خارجی دور زننده تحریم های اعمال شده علیه این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ در این دور از تحریم ها چهار شرکت ایرانی نیز به ادعای دست داشتن در ارسال هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه هدف قرار گرفته اند.

شورای اتحادیه اروپا محدودیت ها و مجازات های تازه اعمال شده را در راستای تقویت تحریم های پیشین علیه مسکو به منظور کاستن از قدرت ماشین جنگی ولادیمیر پوتین و کاهش درآمد های این کشور اعمال کرده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص مدعی شد که تحریم های اعمال شده تاکنون خسارات زیادی به اقتصاد روسیه وارد کرده و از توانایی کرملین برای تامین مالی تجاوز ارتش این کشور به خاک اوکراین تا حد زیادی کاسته است.

آقای بورل ضمن اشاره به بسته تحریمی تصویب شده در روز جمعه تاکید کرد که اتحادیه اروپا با در پیش گرفتن تدابیری برای مقابله با دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرکت ایرانی با ادعای تولید و ارسال پهپاد به روسیه تحریم شدند

4 شرکت ایرانی با ادعای تولید و ارسال پهپاد به روسیه تحریم شدند