مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-19سياسي

علت بیشترین شکایت کارگری ارجاعی از قطب صنعت کشور به دیوان عدالت اداری


معاون اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه گفت: بیشترین شکایت ها از اداره کار به دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار و مربوط به نحوه محاسبات مطالبات در آراء است.

- ایسنا/مرکزی معاون اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه گفت: بیشترین شکایت ها از اداره کار به دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار و مربوط به نحوه محاسبات مطالبات در آراء است.

محمدرضا خیراندیش در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم آموزش هیات های حل اختلاف کارگر و کارفرما به منظور کاهش تشکیل پرونده های حوزه کارگری اظهار کرد: برای صدور آرای متقن و دقیق لازم است که هیات های تشخیص و حل اختلاف کارگر و کارفرما آموزش های لازم را ببینند که نتیجه آن کاهش آمار ارجاع پرونده های حل اختلاف کارگر و کارفرما به دیوان عدالت اداری است.

وی بیان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی توجیهی به گونه ای باید برای طرفین اقناع سازی شود که بپذیرند رای صادره عادلانه و بر مبنای قانون بوده است تا پرونده های کمتری جهت رسیدگی به دیوان عدالت اداری ارسال شود.

وی با بیان اینکه جای خالی آموزش موجب شده که آرای متناقض صادر شود و طرفین نیز جهت احقاق حق از دیوان عدالت اداری استمداد می طلبند، اظهار کرد: بیشترین شکایت ها از اداره کار به دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار و مربوط به نحوه محاسبات مطالبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت بیشترین شکایت کارگری ارجاعی از قطب صنعت کشور به دیوان عدالت اداری

علت بیشترین شکایت کارگری ارجاعی از قطب صنعت کشور به دیوان عدالت اداری