مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-22سياسي

وقتی «نابینایان» در آزمون استخدامی معلمی دیده نشدند


مدیرعامل شبکه ملی افراد دارای معلولیت بینایی در اعتراض به رد شدن نابینایان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: این استخدام برای معلولان جسمی حرکتی و ناشنوایان و.

- گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس: براساس ماده 15 قانون حمایت از معلولان دولت مکلف است 3درصد از مجوز های استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند به جز موارد ذکر شده در بند های (ت) و (ث) ماده (11) این قانون را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.

این در حالی است که مدیرعامل شبکه ملی افراد دارای معلولیت بینایی می گوید: افراد دارای معلولیت را در مصاحبه ها و کمیسیون های پزشکی استخدام آموزش و پرورش رد می کنند.

در ادامه این اعتراض، جمعی از افراد دارای معلولیت نابینایی در واکنش به رد شدن در آزمون های مصاحبه و کمیسیون های پزشکی استخدام آموزش و پرورش پویشی در فارس من راه انداختند که به این اقدام وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرده است.

مدیران این پویش به نمایندگی از جمعی از افراد دارای معلولیت نابینایی در این کمپین نوشتند: با عنایت به صراحت قانون در خصوص سهمیه سه درصدی معلولان در آزمون های استخدامی کشور و آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، به رغم قبولی تعدادی از متقاضیان معلول در آزمون استخدامی معلمی مدارس استثنایی و عادی مورخ 1402.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «نابینایان» در آزمون استخدامی معلمی دیده نشدند

وقتی «نابینایان» در آزمون استخدامی معلمی دیده نشدند