مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-19سياسي

10 هزارمین واحد مسکونی محرومان در کردستان افتتاح شد


مراسم بهره برداری از 10 هزارمین واحد مسکونی محرومان پیش از ظهر امروز با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس بنیاد مستضعفان کشور در روستای «چور» مریوان برگزار شد.

- مریوان- مراسم بهره برداری از 10 هزارمین واحد مسکونی محرومان پیش از ظهر امروز با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس بنیاد مستضعفان کشور در روستای چور مریوان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بهره برداری از 10 هزارمین واحد مسکونی محرومان پیش از ظهر امروز با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس بنیاد مستضعفان کشور در روستای چور مریوان برگزار شد.

فرماندار مریوان در این مراسم اظهار داشت: بهره برداری از این واحد در قالب تفاهم نامه مشترک 20 هزار واحدی بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

اسماعیل احمدی افزود: سهم استان کردستان از این 20 هزار واحد حدود هزار واحد است که 108 واحد آن در شهرستان مریوان واقع شده است.

وی اعلام کرد: امروز شاهد بهره برداری همزمان از هشت واحد مسکونی محرومان در روزهای مرزی چور هستیم و امیدواریم سایر طرح ها نیز به تداوم در ماه های آتی به بهره برداری برسند.

سعید رسولی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: از مجموع هزار واحد سهم استان تاکنون 512 واحد شامل 28 واحد در بانه، 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزارمین واحد مسکونی محرومان در کردستان افتتاح شد

10 هزارمین واحد مسکونی محرومان در کردستان افتتاح شد