مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-13پزشكي

تاسیس مراکز نوآوری مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت را افزایش می دهد


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با بیان این که مخاطب مراکز نوآوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی هستند، گفت: تاسیس مراکز نوآوری مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت را افزایش می دهد.

- سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با بیان این که مخاطب مراکز نوآوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی هستند، گفت: تاسیس مراکز نوآوری مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا بنفشه با بیان این که در دولت، توسعه مراکز نوآوری سلامت در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در یکسال گذشته مجوز راه اندازی 8 مرکز نوآوری سلامت در حوزه های تخصصی سلول درمانی، سلوله ای بنیادی، آموزش های نوین پزشکی و به تازگی نیز هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال فعالیت دارند.

وی افزود: از سال گذشته راه اندازی مراکز نوآوری به زیست بوم تحقیقات و فناوری کشور اضافه شده و اساسنامه این مراکز در شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی تایید شده است.

وی ادامه داد: تفاوت این مراکز با مراکز رشد فناوری این است که در مراکز نوآوری کار از ایده پردازی آغاز می شود و تمامی مراحل شتاب دهی پرورش ایده و تولید محصول در این مراکز دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مراکز نوآوری مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت را افزایش می دهد

تاسیس مراکز نوآوری مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت را افزایش می دهد