مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-19اقتصادي

صنعت توریست بین مازندران و ولگاگراد تقویت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری و صنعت توریسم بین مازندران و روسیه، آستراخان و ولگاگراد تقویت می شود.

- صادق برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سفر هیئت تجاری و اقتصادی استان به روسیه با ارائه توضیحاتی درباره این نشست مهم که با حضور و مشارکت فعال بخش های دولتی و خصوصی هر دو استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های مازندران و ولگاگراد در سه حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری بوده و دو طرف در این حوزه ها به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

وی تصریح کرد: در حوزه گردشگری، تلاش ما بر این بوده که به بهترین نحو ممکن، فرصت ها و جاذبه های کم نظیر مازندران را به بخش های دولتی و خصوصی ولگاگراد معرفی کنیم و به یاری خدا نتایج آن مثبت بود و اطلاعات خوبی رد و بدل شد.

برزگر ادامه داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته و تبادل نظرات دو جانبه، مقرر شد داده های تأسیسات اقامتی و هتل های ولگاگراد، با توجه به درجه بندی، امتیازات و ظرفیت هایی که دارند در اختیار ما قرار داده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به رایزنی های صورت گرفته پیرامون رونق گردشگری و صنعت توریسم بین دو استان، بیان کرد: در این نشست، ظرفیت ها و جاذبه های تاریخی و طبیعی مازندران، همچنین ظرفیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت توریست بین مازندران و ولگاگراد تقویت می شود

صنعت توریست بین مازندران و ولگاگراد تقویت می شود