موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-17حوادث

دستگیری 2 مامورنما در حین سرقت


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو تن که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان های حکومتی اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در توضیح جزییات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 111 هفت چنار از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارش مردمی متوجه شدند که دو نفر که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان های حکومتی در حوالی چهار راه محمودی در حال سرقت از مردم هستند.

در همین راستا نیز بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران درمحل گفت: ماموران با حضور در محل متهمان را در حالی که درحال بررسی موتورسیکلت شهروندی به منظور اخاذی بودند، مشاهده کرده و در عملیاتی آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

همچنین با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده نیز متوجه شدند که این افراد در هیچ یک ارگان های حکومتی مشغول به فعالیت نبوده و نیستند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه دو متهم با داشتن کارت های شناسایی متعدد تقلبی، اسپری اشک آور، بی سیم و.

و صرفا با پوشیدن لباس فرم در سطح شهر تردد کرده و اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان کرده بودند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 مامورنما در حین سرقت

دستگیری 2 مامورنما در حین سرقت