مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-18اقتصادي

همه خانوارهای دارای 2 معلول را صاحبخانه می کنیم


رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به آغاز ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: برنامه داریم تمام خانوارهای دارای دو معلول کشور را صاحبخانه کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به آغاز ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: برنامه داریم تمام خانوارهای دارای دو معلول کشور را صاحبخانه کنیم.

پرویز فتاح، امروز (27 تیر) در آیین افتتاح 14 هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول در کرمانشاه، با اشاره به تفاهم نامه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی برای ساخت 14 هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: خوشبختانه امروز با افتتاح 40 واحد مسکونی در شهر کرمانشاه، پرونده ساخت این 14 هزار واحد بسته شد.

وی افزود: ساخت این واحدها از سال 1394 شروع شده و امروز شاهد افتتاح آخرین واحدهای آن هستیم و این 40 واحد هم که امروز در استان کرمانشاه شاهد بهره برداری آن هستیم در دو سال اخیر احداث شده است.

به گفته رییس بنیاد مستضعفان، این بنیاد 500 میلیارد تومان برای ساخت این 14 هزار واحد مسکونی کمک کرده است.

فتاح با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای جدید برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: از سازمان بهزیستی درخواست داریم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خانوارهای دارای 2 معلول را صاحبخانه می کنیم

همه خانوارهای دارای 2 معلول را صاحبخانه می کنیم