مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-22اقتصادي

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تقویت اثرگذاری منطقه ویژه سرخس در اقتصاد ملی


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: با توجه به موقعیت ویژه این منطقه و امکان توسعه تعاملات منطقه ای از طریق آن، - ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: با توجه به موقعیت ویژه این منطقه و امکان توسعه تعاملات منطقه ای از طریق آن، تمام ظرفیت ها را برای تقویت این منطقه ویژه اقتصادی و افزایش اثرگذاری آن در اقتصاد ملی به کار خواهیم گرفت.

مالک رحمتی در بازدید از نمایشگاه بسته ها و توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف حوزه اقتصاد کشور، همواره این بوده است که نمی توانستیم ظرفیت ها و استعدادهایمان را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کنیم اما در حال حاضر با این ابتکار، فرصت خوبی به دست آمده تا در این خصوص به موفقیت هایی برسیم.

بستر ارتباط مستقیم با سرمایه گذار و تعریف پروژه های مشارکتی بین مناطق وی افزود: ابتکار برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف که توسط دبیرخانه مناطق آزاد صورت گرفته، فرصتی را فراهم کرده تا ظرفیت های همه این مناطق در کنار هم قرار بگیرد.

رحمتی بیان کرد: همین امر سبب شده علاوه بر معرفی متمرکز این توانمندی ها، مدیران مناطق نیز نه تنها به طور مستقیم با سرمایه گذاران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تقویت اثرگذاری منطقه ویژه سرخس در اقتصاد ملی

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تقویت اثرگذاری منطقه ویژه سرخس در اقتصاد ملی