مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-26حوادث

انهدام باند سارقان فیوج در پوشش ماموران پلیس


معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان فیوج خبر داد و گفت: سارقان مامورنما با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به سرقت می کردند.

- معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان فیوج خبر داد و گفت: سارقان مامورنما با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به سرقت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در پوشش مأموران مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اردبیل و با توجه به تبعات منفی اینگونه سرقت ها در اذهان شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی، اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان گیلان مشخص شد سارقان 6 نفر زن و مرد سابقه دار از طایفه فیوج بوده که به وسیله سه دستگاه خودروی سمند، پژو پارس و پژو 405 اقدام به سرقت کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه سارقان تحت پوشش مامور انتظامی اقدام به سرقت می کردند، تصریح کرد: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی یک عملیات منسجم دو دستگاه خودروی سارقان شناسایی و 4 نفر از آنان که یک مرد و 3 زن بودند، دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان فیوج در پوشش ماموران پلیس

انهدام باند سارقان فیوج در پوشش ماموران پلیس