مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

پیچ و خم مشکلات شهری نباید برای مسئولان به بن بست تبدیل شود


مسئولان نباید در پیچ و خم مشکلات احساس کنند که به بن بست رسیده اند بلکه باید با تفکر، خلاقیت و همت خود بتوانند برای مشکلات راهکارهای مناسبی را پیدا کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد گفت: مسئولان نباید در پیچ و خم مشکلات احساس کنند که به بن بست رسیده اند بلکه باید با تفکر، خلاقیت و همت خود بتوانند برای مشکلات راهکارهای مناسبی را پیدا کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار شهرداران استان یزد ضمن تبریک عید غدیرخم با اشاره به اینکه سازندگی شهر، کشور و اقتصاد کشور به دست مردم صورت می گیرد، اظهار کرد: ساختار انسان باعث شده که از قدیم تا به اکنون دست به سازندگی در زمینه های مختلف بزند که یکی از این موارد سازندگی در حوزه شهری است.

وی افزود: انسان تا در ابتدا به بهبود سازندگی درونی دست نیابد نمی تواند سازندگی بیرونی را به منصه ظهور برساند و تغییر و تحولاتی را در شهر صورت دهد.

امام جمعه یزد ادامه داد: باید اخلاق، منش و روشی که برای پیشبرد اصولی و دستیابی به هدف نیاز است را در درون خود پرورش دهیم تا بتوانیم با خلاقیت و هنر خود سازندگی و بالندگی را در حوزه های مختلف به ویژه حوزه شهری ایجاد کنیم.

وی افزود: همت کوتاه و تنگ نظری از جمله مواردی است که می تواند انسان را از حرکت به سوی پیشرفت باز دارد و این مسئله در زمینه خدمات شهری بیشتر به چشم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و خم مشکلات شهری نباید برای مسئولان به بن بست تبدیل شود

پیچ و خم مشکلات شهری نباید برای مسئولان به بن بست تبدیل شود