مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-18سياسي

حسینی: مسئولان مرتبط با بورس به صحن مجلس فراخوانده شوند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روزها بورس وضعیت خوبی را سپری نمی کند و لازم است که مسئولان مرتبط با این حوزه به صحن مجلس فراخوانده شده و گزارش ارائه کنند.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روزها بورس وضعیت خوبی را سپری نمی کند و لازم است که مسئولان مرتبط با این حوزه به صحن مجلس فراخوانده شده و گزارش ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید البرز حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر اقتصاد، بیان کرد: بورس در این روزها 64 هزار واحد سقوط کرده و روزهای خوبی را سپری نمی کند.

مردم نگران هستند و صدور بخشنامه ها و ورود برخی دستگاه ها به نرخ گذاری و همچنین تاسیس وزارت بازرگانی هم بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

وضعیت موجود می طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: کشوری مانند هلند با 42 هزار کیلومتر مربع و 17 میلیون جمعیت و نداشتن اراضی کشاورزی وسیع دومین تولیدکننده و صادرکننده محصولات کشاورزی است در حالی که ما با وجود یک میلیون و 700 هزار کیلومتر وسعت، 16 میلیون هکتار اراضی متعدد کشاورزی با مشکل مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: مسئولان مرتبط با بورس به صحن مجلس فراخوانده شوند

حسینی: مسئولان مرتبط با بورس به صحن مجلس فراخوانده شوند