مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-23اقتصادي

مراکز علمی کاربردی زمینه ساز آموزش و اشتغال در جامعه هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: آموزش های مهارتی مراکز آموزش علمی کاربردی باعث به روز شدن علم روز صنایع و بخش خصوصی می شوند و زمینه ی آموزش و اشتغال را در جامعه فراهم می آورند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: آموزش های مهارتی مراکز آموزش علمی کاربردی باعث به روز شدن علم روز صنایع و بخش خصوصی می شوند و زمینه ی آموزش و اشتغال را در جامعه فراهم می آورند.

علی جهانی امروز دوم تیرماه در دیدار با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان با اشاره به وجود نعمات الهی متعدد در لرستان و ظرفیت بالای بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری در این استان، اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر را برای بهره مندی مطلوب از این موهبات که زمینه ایجاد تولید و اشتغال را نیز مهیا می کند لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: جامعه دانشگاهی می تواند با کار علمی و تحقیق و پژوهش، برای محقق شدن این مهم و همچنین ترویج فرهنگ کار درجامعه فرهنگ سازی کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، نوع رشته و مدرک تحصیلی را یکی از شرایط پرداخت تسهیلات خوداشتغالی بیان کرد و افزود: بعد از بررسی شرایط متقاضیان در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی و تعاونی ها نسبت به پرداخت اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز علمی کاربردی زمینه ساز آموزش و اشتغال در جامعه هستند

مراکز علمی کاربردی زمینه ساز آموزش و اشتغال در جامعه هستند