مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:062023-07-05سياسي

گازرسانی به 50 روستای آذربایجان غربی همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاح طرح های عمرانی استان که با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد، علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در جمع مردم روستای بدلان، اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر خم، گاز 50 روستای استان با 5100 خانوار روشن می شود.

وی افزود: با افتتاح گاز این روستاها، خانوار روستایی برخوردار از نعمت گاز در استان با دو درصد ارتقا به 79 درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه برای گازدار شدن این روستاها، 350 کیلومتر لوله گذاری شده است، ادامه داد: برای این پروژه ها که البته شامل گازرسدنی به چند واحد صنعتی نیز می شود، در مجموع 200 میلیارد تومان هزینه شده است تا از زمستان امسال از سوخت مایع خلاص شوند.

شیخی با تاکید بر تداوم خدمات رسانی شرکت گاز آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده خوی، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که در کنار دیگر دستگاه های اجرایی استان و در راستای بازسازی مناطق زلزله زده خوی، ما هم توانسته ایم توسعه گازرسانی را در خوی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به گازدار شدن 7 روستای محور بدلان خوی در قالب روستاهای اقتتاحی سفر معاون اول رییس جمهور، گفت: این روستاها شامل بدلان، داش پسک، باغ رجب، قاشقابلاغ، احمدآباد، میری کندی و آغاسی کندی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 50 روستای آذربایجان غربی همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور

گازرسانی به 50 روستای آذربایجان غربی همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور