مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12اقتصادي

برای صادرات به کشورهای اسلامی نیازمند نشان حلال بین المللی هستیم


رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز گفت: همایش و نمایشگاه حلال با رویکرد بازتاب بین المللی آن و ارتقاء جایگاه محصولات ایرانی در بازارهای جهانی در زمستان 1402 برگزار می شود.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز گفت: همایش و نمایشگاه حلال با رویکرد بازتاب بین المللی آن و ارتقاء جایگاه محصولات ایرانی در بازارهای جهانی در زمستان 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدباقر رضوی تقوی در دومین نشست شورای سیاست گذاری همایش و نمایشگاه نشان حلال که با حضور مسئولان و نمایندگانی از دستگاه های عضو برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این رویداد افزایش تعداد برندهای دارای نشان حلال و در ادامه ارتقای وضعیت اقتصادی کشور و توسعه صادرات محصولات ایرانی است .

وی بر این نکته تاکید کرد که باید جایگاه برندها و تولیدات دارای نشان حلال ایران در بازارهای بین المللی به حدی ارتقاء یابد که کشورهای اسلامی به راحتی بتوانند به این محصولات دست یافته و از آن استفاده کنند.

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با اشاره به بالا بودن آمار کشورهای متقاضی محصولات حلال در دنیا گفت: ایران به عنوان کشور اسلامی نباید جایگاه خود را در تولید و عرضه این محصولات در بازارهای بین المللی از دست بدهد، با توجه به ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صادرات به کشورهای اسلامی نیازمند نشان حلال بین المللی هستیم

برای صادرات به کشورهای اسلامی نیازمند نشان حلال بین المللی هستیم