مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-22سياسي

اهانت به قرآن نشان از عمق کینه جاهلیت مدرن نسبت به اسلام است


در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید شده، اهانت مجدد به قرآن کریم، حماقت، رذالت و دنائت عاملان این هتاکی و عمق کینه جاهلیت مدرن به اسلام و ادیان الهی را آشکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت مجدد به ساخت قدسی قرآن کریم در دانمارک و سوئد بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ حادثه تلخ و دردناک اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد و همچنین تکرار آن در دانمارک، حماقت، رذالت و دنائت عاملان این هتاکی و عمق کینه جاهلیت مدرن به اسلام و ادیان الهی را آشکار کرد.

این اقدام جنون آمیز گرچه توسط مزدورانی بی ارزش و جاهل انجام شده است؛ اما نمی توان ریشه ها و دست های طراح این جسارت بزرگ را نادیده گرفت.

در تمام این اهانت های زنجیره ای، همراهی و همدلی سران کفر و طاغوت و جریان استکبار پیداست و دولت های غربی نمی توانند پشت ادعاهای به ظاهر اخلاقی و شعارهای توخالی آزادی بیان و عمل، هموار کننده شیوه های نفرت انگیز و زشت اسلام ستیزی باشند.

در حقیقت معنای آزادی در فرهنگ و تفکر غرب استعماری، آزادی انحراف و ضدیت با معنویت و اخلاق است، و این آزادی نابود کننده جامعه و بشریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نشان از عمق کینه جاهلیت مدرن نسبت به اسلام است

اهانت به قرآن نشان از عمق کینه جاهلیت مدرن نسبت به اسلام است