مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-01اقتصادي

یک اقدام مهم در طرح فرزندآوری گچساران


معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد کفت: گچساران در بحث جوانی جمعیت پیشرو شده است و به زودی در هفته آینده 110 قطعه زمین را در این خصوص تحویل متقاضیان خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید عبدالصائب عزیزی در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی گچساران اظهار کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران خوب خوب است.

 وی بیان کرد: ادارات و بانک ها برای شتاب هرچه بیشتر این پروژه عظیم با راه و شهرسازی همکاری های لازم را هرچه بیشتر انجام دهند.

 معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این جلسه مشکلات مطرح و راهکارهای و دستورات لازم برای برطرف شدن آنها از سوی فرماندار گچساران صادر شده است.

 عزیزی عنوان کرد: در گچساران در حال حاضر یکهزار و 166 واحد در دست اقدام است و به زودی نیز 1100 واحد دیگر نیز تعیین تکلیف و آغاز می شود.

 وی گفت: از این میزان 896 واحد در سایت سردار سلیمانی و 160 واحد دیگر در سایت جهاد کشاورزی گچساران به زودی آغاز خواهند شد.

 معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد:بخشی از مشکلات موجود در حوزه زیربنایی اجرای نهضت ملی در گچساران برطرف گردید، ولی برای شتاب هرچه بیشتر این پروژه عظیم نیاز به همکاری بیشتر ادارات برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقدام مهم در طرح فرزندآوری گچساران

یک اقدام مهم در طرح فرزندآوری گچساران